ikiprensannesi53 Kbranrozkrt 2 gebeligimde de yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadım normal iğne zaten endiselendiren ne
Kbranrozkrt yagmurrrra benimde ilk gebeliğim 28 haftadayım olmam gerekiyormuş bazıları doğumdan sonra olunması gerekiyor diyor kafam karıştı
piyanoogrtmnanne Kbranrozkrt doğuma beş hafta var benim. Doktor Doğumdan sonra bebek benim gibi negatifse gerek olmadığını ama pozitif ise tekrar yapılacağını söyledi
ikiprensannesi53 Kbranrozkrt tabiki 27 haftada yaptırdım bide doğumdan çıkınca yapıldı iki gebeligimde de