Efder ameliyatla safranın alınması gerekiyormuş. Kendiliğinden düsmezmiş. Hamilelikte de ameliyat yapiolarmis 30. Haftadan sonra ama çok sancın olursa. Bnm 2 gün oldu ölüyorum sandım. 2 serum ağrı kesici sonrası geçti kan değerlerinde yükselme gördü antibiyotik verdi 1 haftalık onu kullandım. Şuan bir sıkıntım yok inşallah da olmaz. Eğer yine aynı şekil olursam doktor hemen acile gel ameliyat için konuşuruz dedi . İnşallah seninde safra değildir sorun allah kimseye vermesin. 😙