Merhabalar arkadaşlar geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay hiç korunmadan yola devam ettik yumurtlama çatlama ne varsa değerlendirdik 😂 fakat benim normalde adet zamanımda da ilk kızımda ve kimyasalda hiçççç bel ağrısı yaşamadım. Doğumda bile belim ağrımadı benim. Sizce bu gebelik belirtisi olabilir mi? Her gebelik belirtisi başka bir gebelik belirtisine göre değişir mi yoksa tüm hamileliklerinizde aynı belirtileri mi yaşadınız ? Teşekkürler ☺️