Gulsenagc bence beklemeyin suyun gelmiş olabilir veya sızıyo olabilir iki ihtimalde zararlı bebek için. Daha önce forumda okumuştum annenin suyu geliyo sancımı evde çekmek istiyorum diyerek bekliyo ve sonuç olarak bebeğini kaybediyo. İhmal etme lütfen