SimgeAkyildiz1805 Selamm kizlarr.Ben şuan 6+0 dayım ve bir önceki gebeliğim boştu inşallah bu gebeliğim sağlıklı olur.Keseyi gördüm ama Bebek ve kalp atışını henüz görmedim sizler ne zaman gördünüz ❤️
Mayisss Ben hastaneye gittiğimde 7 haftalık olmuştu yeni ve kalp atışını da dinledik 6. Haftada da duyulabilir ama biz özele gitmiştik devlet ile arasında fark var mı bilmiyorum ama röntgende