31+1 hamileyim özeldeki doktorum karin ve kafa capı geriden geliyor diyor 1420 gram kilosu demişti bugün devlet hastanesinde bi doktora ciktim haftasiyla uyumlu sadece kafa capini geriden ölçtü kilosu 1678 dedi gayet iyi gelisimi dedi hangisine inanacağimi sasirdim sizce özeldeki doktor mu devletteki doktor mu doğru ölçtü geriliginden dolayi fetal dna falan verdik temiz cikti kan akimi suyu nst hep güzel diyor özeldeki de ama geriden diyor sizce kim doğru ölçtü