Ben 10+5 te doktorum ile aynı anda farkettim şişlik ve yukarı doğru bir çıkıntı vardı ve %60 erkek dendi detaylı ya 12 de gittiğimde resmen oğluşumu gördüm nasıl 18 haftaya kadar göremezler anlamıyorum doktor tecrübesi sanırım ilk haftalarımda doktorum kalp atışının bile kıza göre hızlı olduğunu çıtlattı 7-8 gibi yani 🫶🏻