Edosca Cumartesi günü regl olmam gerekiyordu ben o gün test yaptım ve 2. Çzigim silik çıktı cumartesi kan testi verdim betam 98 çıktı dün tekrar beta verdim 110 çıktı yarın tekrar kan vericem böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
Arseee Edosca 2 gunde 2 kati artmasi lazim. Tekrar verdiginizde yine cok dusuk artis olursa kimyasal olacaktir buyuk ihtimal bilginize. Rabbim sagliklisini nasip etsin.
tugcesakzci Edosca eğer aynı hastanede 2 gün arayla verdiyseniz değeriniz çok az artış göstermiş yine takip edin 2 gün arayla aynı hastanede sağlıksız gebelik olabilme ihtimali var
Edosca Tiroit hastasıyım ama ilacımı düzenli alıyorum ilk gebeliğimde de düşük olmuştu şimdi bu 2. Gebeliğim acaba bununla bir ilgisi olabilir mi dünden beri moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama üzülüyorum