orkide123p3t ya tabikide çok güzel bir duygu ben kesesinin oluştuğunu duyunca bile çok mutlu olmuştum. Onu takip etmek istiyorum ama durumlar da pek el vermiyor . Ben çalışıyorum bazenleri anı hareketler yapıyorum, malzeme kaldirdigim oluyor kasik ağrım çoğaldı bugünlerde bende bir sorun var mı acaba diye merak ediyorum