Ok_Ailesi Adet dönemim 4 gün gecikti normalde 7 gün adet oluyorum ama 3. Günümde bitti normal mi böyle bir durum yaşamış olan ya da fikri olan varsa yorum yapabilirse çok mutlu olurum..
tugcesakzci Ok_Ailesi mevsimsel olarak az sürmüş olabilir. Ya hiç olmamanız ya da kahverengi lekelenir tarzında gelmesi lazım. Yine de test yapın içiniz rahat etsin. Ama çok çok düşük bir ihtimal