flower91 Bebeğimin suyu azaldığı için doktor bugün kızımızı almamız gerektiğini söyledi. Plasenta yaşlanması vardı, zaten bebeğim kiloda almayı bırakmıştı. Çok korkuyorum.
seacn flower91 Öncelikle Allah sağlıklı bi şekilde büyümesini nasip etsin ☺️ aynı durum bende de var biraz daha bu konu hakkında bilgilendirir misiniz daha sonra bebiş hemen toparladı mı
flower91 Asya011 evet çok şükür sağlıkla aldık kucağımıza. 2450 doğdu. Biraz daha kilo verdi. 2350 oldu. Her bebek doğum sonrası bi kilo veriyormuş. 6 ml falan mama verdik zayıflaması çok ilerlemesin diye.
flower91 seacn evet çok şükür toparladı kısa sürede toparlıyorlar. Mama ilk bir hafta 60 ml verdik. Sonra hep anne sütüyle besledim. Toparlandı🙏🏻