Benimde 32. Haftada başıma geldi bebeğin suyu azalmış bendende su gibi ara ara akıntılar geliyordu hemen doktorum test yaptı gelen sıvı bebeğin olmadığı anlaşıldı ki sizin haftanız da çok erken sakın ihmal etmeyin hemen gidin eğer bebekten geliyorsa tadavi başlansın 🙏🏻