aminehumamoms Nasıl gidiyor hamililelik bebişleriniz nasıl dopum şekliniz bellimi çantalarınızz hazırmııı çok az kaldııı🥳
tgbadlgzr aminehumamoms 35+2 günler su gibi akıp gidiyor. Başlarda hiç geçmiyordu ama son zamanlarda doğum korkusundan hemencecik geçiveriyor sanki 😂 hastane çantamız hazır, bebişin kıyafetleri hazır, geriye sadece ev temizliği (eşimle birlikte) ve beşik kurmak kaldı 😬
Nazli05 aminehumamoms 36+3 şu anlık normal dedi bugün gittim ama doktora göre 37+4 bu fazla.beklemez dedi 3080.gram.dedi ins bir haftaya doğar
Sinifcianne34 37+1’deyim. Doğum şeklim belli değil henüz. İyice ağırlaştım nefes almakta zorlanıyorum. Doktor haftaya belirleriz artık tarihi dedi. Çalışıyordum dün itibariyle izne ayrıldım. Eşyalarım, kendim hazırız oturduk hayırlısını bekliyoruz 😊
aminehumamoms Sinifcianne34 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah bende 37+1 de muayenemde sezeryan günümü alıcam o günü iple çekiyorum ilk dopum mu sizinde🥰
Sinifcianne34 aminehumamoms amin inş sağlıkla doğar hepimizin beneği.benim de ilk bebeğim ben de heyecanlıyım. Sezeryan olacak muhtemelen haftaya belli olur 😊
Sinifcianne34 aminehumamoms bebeğin kafası önden gidiyor daha dönmedi zaten. ben de heyecanlı biriyim. Sezeryan bana daha uygun geliyor o yüzden. Sonuna kadar normal olsun diyip son anda sezeryan olma ihtimalim de var sonuçta. Bunlar birleşince kendi isteğimle sezeryana gidiyor iş😅
aminehumamoms tgbadlgzr aynıyız canım 35+2 bende benimde valla hiç geçmiyor gibi geliyodu ama az kaldı 4haftam kaldı sizin doğum şekliniz bellimi😍🥰
aminehumamoms Sinifcianne34 panik atağınız ve kendine güveniniz yoksa hiç normal diye diretmeyin derim ben bu yüzden sezeryan olucam acı eşiğimde düşük bunlar önemli psikolojik olarak
tgbadlgzr aminehumamoms değil canım doktorum henüz bişey demedi doğumla alakalı ama bebiş bayadır baş aşağıda onu biliyorum :))
Asuala aminehumamoms dogum şekliniz neye göre belirledi doktor bende tam 35 dyim.bugun kontrolüm vardı ama bisey demedi
Sinifcianne34 aminehumamoms bence de bizim psikolojik olarak hazır olmamız çok önemli bebeklerimiz için. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız umarım
Lawyer35 Nur_budak ay bende 36+5 deyim. Istanbulda eşimden başka kimsem yok annemi bekliyorum cuma gelicek. Biraz korkuyorum o yüzden:) sizin nasıl oldu doğum başlangıcı belirtileriniz falan nasıldı? Normal doğum muydu