Hdeniz61 bende 24+6 dan selamalar 🥰 sürekli wcdeyim olur olmaz kramplar ve vajinaya baskı.daha sezeryan günü almadım doktor normal doğumda olabilirsin dedi iki tane sezeryandan sonra 😅 bakalım bu hafta içi herşey belli olur olmazsa sezeryan az kaldı bebişim 2.5 kg biraz daha kilo alırsa çok sevinicem 😅 bu haftadan bu kadar