Rabia66 sorunun mantığını anlamdım canım dış gebelikte neden üstüne görme olsun kanama olur tüplere yerleştiği için vücut atmaya çalışıyor ağrıda oluyormuş . Üstüne görme dediğin şeyi doktorlar kabul etmiyor düşük tehlikesi olarak kabul edip ona gire ilaç tedavisine başlıyor yerleşme kanaması olabiliyor oda bir iki damla Tabi oda az kişide oluyor herkesde değil