Zeynepali helal olsun canım. Uygulamadan çok etkileniyorsan sil ama onun dışında iyi gelebilir. Ben de hamile değilim bebeğimi erken doğum ile kaybettim geçen sene Temmuzda başta silmek istedim ama bana iyi geldi burası sohbet etmek muhabbet etmek iyi oluyor kafa dağıtılıyor. Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını versin canım 🤲🏻🧡