Fts123 Kızlar 2 3 gün lekelenme oldu doktor düşük riski dedi dün lekelenmem bitti ve bugün hiç ağrı hissetmiyorum sizce normal mi goguslerimdeki hassasiyette azaldı bugün tam. 6. Haftadayim
nb- Fts123 normal tabi ki ara ara olabilir ara ara durabilir. Önemli olan doktorun ultrasonda gördüğüdür. Sen yine de lekelenme bitti diye ilaçlarını bırakma sakın buna doktor karar verir
Seguemka Fts123 benimde ağrılarım vardı hastaneye gittimde kanama alanı ve düşük riski olduğunu söyledi ilaç verdi on gün sonra gel dedi gittimde çok şükür kanama alanı bitmsiti ama doktor ilaçlara devam etmem gerektiğini söyledi
[silindi] Seguemka bende kullanıyorum ama lekelenme hiç görmedim. Kese etrafı kanama vardı bnim ki 9+6 haftalığız doktor hala kullan diyor