Melissnil Kızlar 35.haftamdayım.bebeğim normal doğum pozisyonunda. Ama böbreklerim cok ağrıyo iki gündür ve belime vuruyo. Normal doğuma engel mi. Kontrolüm 3 gün sonra. Bilen varmı aranzda yada başına gelen?