4-5 gündür sürekli artan bir kaşıntı mevcut. Önce hafiften göbeğim kasınmaya basladı dedim catlıyor heralde. Sonra kollarım bacaklarım sırtım basım heryerim kasınmaya basladı su an bazı yerlerde dökülmeler oluyor sonra da kendiliğinde geçiyor. Böyle bişi yasayan varmı? Doktoruma söyledim acilden safra asidi testi yaptır eğitim arastırmadan dedi ama gittim yapmadılar zaten sacma sapan doktorlar vardı. İlgilenmediler bile randevu al öyle gel dediler falan. :/ 37.haftadayım