Arkadaşlar ben doğurdum. Darısı tüm hamilelerin başına. Bir avazda inşallah. Hikayeme gelecek olursak 37+5 günlük hamileydim gece 3 te suyum geldi uykudayken neye uğradığımı şaşırdım korktum ayağa kalktım hala bayağı su geliyo apar topar çıktık çantayı alıp devlet takipliydim hemen acilden giriş yaptık. Doğumhaneye aldılar. Daha çatı muayenesi bile olmamıştım. Çarşamba kontrolüm vardı. Açıklık bakıldı daha çok yeni dediler birkaç cm dediler açıklıkta galiba. Hiç sancım falan yoktu sonra çok hafif ılık ağrılar başladı. Devamlı nst çekildi. Bebiş aç kalmış sürekli serum verdiler. Saat 8 e kadar sancılar katlanabilir düzeydeydi adet sancısı gibi 10 15dk ya bı geliyor gidince rahatlama geliyordu. Ebeler tekrar muyene etti açıklık 4 5 cm olmus dediler. Lavman yapıldı. 8 buçuk tan sonra sancılar arttı biraz daha yürüyerek squatla falan karşılamaya çalıştım. Yürümek iyi geliyordu. Nst ye bağlayıp sancimda varken duramıyorum yerimde sıklaşmıştı biraz daha. Yine açıklık bakıldı bir saat sonra falan 6 7 cm dediler. Açıklık baya hızlı ilerledi ilk doğum olmasına rağmen onu da hareketliligime borçluyum. Her gün nerdeyse egzersiz yapıyodum yürüyüş videoları kardiyolar. Asıl serüven 9 buçuk tan sonra başladı sancılar arttı hafif suni sancı verdiler dayanılmaz hal almaya başlamıştı. Şiddetli adet sancısının birkaç katı olarak tarif edebilirim.Birde nst de bağlıyken çok daha zor oluyodu. Suni sancıyla beraber benim sancılar çok şiddetlendi büyük tuvaletim varmış hissi geldi. Tekrar açıklık bakıldı 7 8 dendi. 10cm e kadar doğum masasına alınmadım. Sancı odasındaydım ebelerde başımda sancı geldikçe bacaklarıni yukarı çek dediler. Biz ikin dyince ikin dediler zaten kuvvetli ıkınma hissi geliyo. Acıklık tam olunca doğum masasına geçtim. Artık çok az kalmıştı. Sancıları unutup ıkınmaya odaklanmıştim. Saçları görünüyo kuvvetli ikin dediler sancı geldikçe. En zor kısım basının çıkmasi zaten. Yaklaşık 20dk ilk mücadeleden sonra bebişim 10.45te dünyaya geldi. Sancı kalmadı. Hafifledim. Onu görünce kucağıma verdiklerinde çok değişik tarifsiz duygular yaşanınca anlaşılacak. Sonra eşini çıkardılar ondada bikac ikindim o da çıktı. O kolaydi rahatlık hissi daha da arttı. Dikiş için uyuşturucu iğne vurdular. Hafif yandı sadece. Dıştan 4 dikis varmış içten de diktiler rahatsızlık hissiyatı vardı bazı yerlerde hafif acı oldu istemsiz kendimi çektim ama korkulacak boyutta değilmiş. Ben bebişi izlerken dikişlerimde halloldu. Her şey bitti şükür şimdi bebiş yanımda mışıl mışıl uyuyo. Sonrasında ağrım falan olmadı rahattım ağrı kesici iğne yaptılar iki kez. Yürümekte tuvalete çıkmakta zorlanmadım. Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin normal doğumdan korkarken normal doğum yaptım. Allah yardımcı oluyormuş.