Emelusss se2206 Bizde ilk tüp bebek deneme süreci olumsuz geçince dna hasar testine yönlendirildik hasar oranı çok yüksekti 2 aylık tedavi süreci sonrası hasar yüzde 20lere kadar düştü ve sonrasında doğal gebelik oluştu hangi şehirdesiniz
Emelusss se2206 Ankaradaysanız Kaan hoca bu konuda en doğru tek adres diyebilirim bir çok arkadaşım ve kendi tecrübelerim doğrultusunda
Sinerjik Emelusss sizin tecrubeleriniz nedir? Biz dun gittik kaan hocaya yaklasimi cok iyi geldi, test sonucumuz da gelince tedaviye baslayacagiz insallah 🤍
ayse5487 Sinerjik çok şükür canım Allah herkesin gönlüne göre versin ben atlatamadım biraz zor geçirdim o süreci . Kaan hoca bu işin ehli ama keşke daha önce gitseydik dedik ama o da nasip herşey gibi inşallah senin de mucizen bir an önce gelir 🥰☺️🤲🏻
Sinerjik ayse5487 insallah canim insallahhhh cok umutsuzdum birkac gündür umudum artti olumlu dusunmeye basladim 🥹🫂 umutsuz olmak olumsuz olmak beni o kadar yipratti ki 🥺
ayse5487 Sinerjik ben de öyleydim ama Allah bir yol açıyor tedavisi çok basit vitamin beslenme hoca çok iyi zaten babacan güzel güzel anlatıyor düzene girecek hepsi merak etme 🥰