umrumdadegil [silindi] daha vaktin var canım hissedersin 22. Haftaya kadar ama kalp atışını zaten hissedemezsin ki
Sssaaa3 [silindi] 22. Haftaya kadar normal canım hissetmemen göz seyirmesi gibi oluyor ilk zamanlar belkide sen anlamıyorsundur ilk bebeğinse
Blueberry0 [silindi] kalp atışlarını keske hissedebilsek ama öyle bişey yok malesef 😅 Yakında hareketlerini hissedersin merak etme
umrumdadegil [silindi] kalp atışı hisetmeyi bekleme onu hissedemezsin hareketlerini hissedeceksin ilk başta pıt pıt baloncuk gibi oluyor sonra daha net anlıyorsun bebek hareketleri olduğunu 🥰
umrumdadegil [silindi] hissedersin canım korkma 💜 herkesin farklı zamanlarda hissediliyor senin zamanlarında hisseden de var 16 17 gibi de 22 de olan da var tamamen vücutla alakalı 🥰