Nrcn61 valla dün aynı saatlerde aynı dertle debelenmişiz. Midemin eksidigini hissettim , çıkarıyım dedim.girtlagima kadar asitten tahriş oldu. Sut yoğurt bu zamanlarda bana çok kötü geliyo.salatalik havuç biraz rahatlarıydı.once sıcak çay içtim sonra dayanamadım nane limon derken yatmaya korkarak uyudum.cok kötüydü ama şu an çok şükür geçti sanirim