Hanımlar gebeliğin kaçıncı haftasında vuruluyor 22.haftamdayım sağlık ocağından aradılar tetanoz aşısı zamanınız geldi gelin vuralım diye ama ben kendi doktoruma da sormak istiyorum kontrol günümüze de var 15 17 gün kadar doktorumun numarası da yok henüz almadım sizler kaçıncı haftalarınızda vurulmaya başladınız merak ettim gidip vurulsam mı