AslanKadini 20 haftalik kaburga batması yaşayan var mı? Bebek buyudugu için mi oluyor ? 2 gündür sanki nefes alamıyorum gibi..
Blueberry0 AslanKadini evet bebiş büyüdüğü için oluyor . ben 34+2 yim nefes almakta artık güçlük çekiyorum daha da kötü🥱
AslanKadini Blueberry0 dik oturamıyorum kesinlikle uzanarak oturmam lazım sanki biri kaburgalarımı sıkıyor gibi oluyor.. geçmiş olsun sana da💕
Rabiss34 Haftadayım ve sağ kaburgamın ağrısından duramıyorum bazen 🥲 hatta diyorum alttan kessem kemiğimi hiç ağrı kalmıcak öyle bir ağrı 😂 ama bebiş büyüyor ondan dolayı normalmiş
petekceee Haftamdan beri kaburgam batıyor oturunca daha fena uzanıyorum göğsümü elimle tutuyorum sanki o bile ağırlık yapıp acı veriyor gibi