Deniz0103 8 haftalık hamileyim. Çok yemememe rağmen gaz ve hazımsızlık sorunu çekiyorum.. özellikle şu 2 gündür resmen karnım taş gibi oldu:( gaviscon dışında varmı önerisi olan??
Deletedmom0333 Deniz0103 canım bende 5 haftalik hamileyim bende de aşırı gaz var bence o hamileligin getirdiği vucut değişikliğinden dolayı 🤔
msrrf hormonlardan kaynaklaniyo ilk haftalardaki gaz ve hazimsizlik. 30.haftadayim ben acayip gazli bisi oldum atesle yaklasma diye tabela ascam boynuma 😂
Deniz0103 Ya bir de laktoz intoleransım var zaten süt ve süt ürünleri tüketmiyorum hiç.. ama sanki günde bir litre süt içiyorum da böyle bir gaz oluyor.. ne zormuş bu hamilelik işi 🤰🏻 😊
Hullaaa Hanımlar ayaktan üşütünce bile gaz oluyor. O yüzden çorapsız patiksiz gezinmeyin evlerde Çok etkiliyor yaşayan biri olarak söylüyorum