SevvaallEr Kızlar merhaba iyi geceler, 2 gecedir karnımda sürekli toplanma kasılma ve sertleşme var ve sertleşme hiç yumusamıyo normal mi bu kontrolüm cuma günü🥲 sanki bebek sürekli yukardan kendini itip geriyomuş gibi hissediyorum olabılır mi böyle birşey?
Elfida0606 SevvaallEr kasılma sertleşme sancı demek canım bende 38+5 im 31.haftadan beri yaşıyorum bu sorunu hep karnım sertleşiyor ayağa kalkar kalkmaz hep de sancım çıkıyor nst de sıklığını takip etmen önemli yaz sürekli dakika dakika
Gamzea22 38+4 üm kontrolüm perşembe günü, ben de aynı şeyleri yaşıyorum sürekli bi yeri şişiriyor nefes alamıyorum karnım semsert
SevvaallEr Elfida0606 Cuma günü komtrolüm sıklasırsa doktorum aslında gel dedi aslında cok aşırı bir sıkkaşma yok ama söyle 2 gündür bagırsak sistemimde aşırı çalısıyor ve uzandıgım yerden birden kalkıp yürümeye calıstıgımda sankı kasıklarım uyusmus kadar agrıyor 🥲 sizcede doğım yakın mıdır ya cok heyecanlıyım ne bilim ilk hamılelıgım ve o kadar tecrubesızım ki hicbir agrıyı ayırt edemıyorum :(