Valla hamilelikte yasadigim en buyuk sorunlardan birini yazmissin.
Sana nacizane en onemli tavsiyem gunes kremi kullanmak olacak yaz- kis demeden hergun mineral icerikli olsun ama hamileler icin uygun.
Birde guzel temizle (salisilik asit iceren temizleyici olabilir ) hormonlarimizdan dolayi daha cok yag uretebiliyoruz. Ben cay agaci tonigiyle de temizledikten sonra yuzumu siliyorum pamukla. Basit su bazli nemlendirici haftada iki kez falan bazen azeleic asit kullaniyorum.
*ben suan bunlari yaparak baya azalttim sivilcemi.
Arastirmalarima gore de uyguladigim cilt bakimi hamilelige uygun.
Yinede sen bir cildiyeciye gorunebilirsin canim . Dert etme hepsi duzelir.