Kbraozdemir0206 Bernakrc1 günün gectimi gecmediyse geçince bidaha tekrarla âdet olmazsan bence sanki çok çok aşırı silik görünüyor gbi bilmiyorum göz yanılması da olabilir inşallah vardır canım♥️🌸
1prensesannesi__ annebalim ben görüyorum canim pembe hafif bi cizgi var insAllah vardir sabahtan bi kan ver canim 🥰
Kbraozdemir0206 annebalim yani bu tarz çıkan silik olanlar için bı kaç gün yada en fazla bı hafta bekleyip testi tekrarlayıp lan verin en garantisi bu şekilde
Hum_1 annebalim bende bata 3 gün kala böyle öğrendim var bence bi de bat günü tekrarlayın o zaman yapınca daha koyu çıkmıştı benim hem beta artışına bakmış olursunuz
Mavilisa Hum_1 daha öncesinden test yapmış miydiniz? Benim bata 6 gün var, bugün test yaptım negatifti.
1prensesannesi__ Mavilisa cok erken yapmissin o daha once yapti resim atmisti bize negatif cikti döllenmenin 11 gunu kanda hcg artiyo oda bata 3 gun kalaya denk geliyo 2 gun kala yapilsa daha garanti 🥰
Hum_1 Mavilisa evet yapmıştım o zamanlar negatif çıkmıştı bata 3 gün kala yapınca böyle öğrenmiştim bence 3 gün kala ya da bat günü yapmak daha mantıklı