Seymaamert Merhaba gebelıgın 19. Haftasondaym doktorum boyalıyabılırsın dedı bır kerelıge boyadım sorun olur mu sızc
Berivanserkan Seymaamert bekleyeyim şurada 31 + 1 günlüğüm boyamak istiyorum korkuyorum çok bakımsız ve kötü hissediyorum yaa boyayn varmi
Hgizz Gebeliğimin başından beri 3 ayda 1 loreal inoa marka amonyaksız boyayla dip boyası yapıyorum öneririm
Azer Bnde boyamadım aşırı beyazım var ve çok belirgin ne olursa olsun boyaya karşı bütün hekimler ama kınayı araştırmak lazım 😇
UlkerSD Ben boyadım bi 21 de bi 34 te hiçte bişey olmadı Watsons ve gratisteki güya bitkisel olanla boyadım.
Mervece30 Ben 3. Ay dolunca boyadım daha sonra 4 ayda tekrar boyadım baktık sürekli dip geliyo baş edemiycem dipten ombre yaptırdım 4 aydan beri boyamıyorum