Incibirinci Yakin zamanda burda doğum yapanlar yada yapmayi düşünenler var mi?Hastane ne gibi imkanlar sağlıyor ikram süsleme fotograf vs. Bilgisi olan ve memnun kalan var mi?
Melike3435 Incibirinci ben de burda doğum yapmayı planlıyorum inşallah . Ben de hastaneyi sordum dün ama henüz cevap alamadım kimseden 😊 sizin doktorunuz kim ?
Incibirinci Melike3435 volkan beye gidiyorum kimsenin bilgisi yok sanirim 19 aralik da 32 haftalik olucam kontrolumde var o gün hastaneyle konuşup ogrenicem artik
Incibirinci Deletedmon_98 benim tamamlayıcı sigortam var odeme yapmıyorum ama meraktan sormuştum volkan bey doc dr oldugu icin 1800tl digerleri icin emin degilim