Denizim921 32.haftada 4 doz olduk bizde erken doğum riski başladı birden.İkizlerde yapılamasi iyi bosverin bir anda başlıyor çünkü 28.haftada hiç bı risk yoktu doktorum 36-37.haftayi görürüz diyordu 32.hafta birden artık kafaların baskısından rahimde yumuşama başladı erken doğum riskini başlattı o da inşallah 2 hafta dururlarsa güzel olcak