Tatlı anne adayları merabalar 😍 Tamam bebişleri kucağımıza aldık diyelim hayırlısıyla inşallah 🙈 Peki bebeğin doğum odası hazırlanması gelenler oraya kabul edilcek mi sonuçta normal doğumsa bi gün sonra çıkıyoruz hastaneden hediyelik dağıtılcak mı orda bebeğe giydirilcek kıyafet sonra bebek mevlüdü evdeki hazırlıklar ne olur orda tekrar hediyelik dağıtılcak mı çevremde sorup öğrenebilceğim kimse yok sizden başka bunların sırasını ihtiyaç listesini nasıl hazırlıycağımı bilemedim tecrübeleriniz yada planlarınız neler acaba 😊 Teşekkür ederim şimdiden ❤