Toparliyor benimde ilk dogumda 4 dikisim vardi kesi atilmisti ikincide kesi atilmadi ve makata dogru hafif bir yirtilma olmus onda kac dikis vardi bilmiyorum ama cok degildi cok cabuk toparliyor dikisler kendiliginden dusuyor zaten sorun olmuyor benimde en buyuk korkum kesi atilmasiydi ama o an kesi falan hissedilmiyor