Kub7a o kadar iyi anladım ki seni emin ol 🌸 benim de kızım var şuan tekrar kızım olucak, ne yalan söyleyeyim erkej olmasını çok isterdim ama hep şöyle dua ettim sağlıklı ve hayırlı bir erkek evlat nasip et Allahım diye… Nasip 🌸💘 iki kiz buyutucem inşallah, yeter ki canları sağolsun 🙈 artık 3. Cuye😂😂😂😂