Edalinaz Merhaba canım ben 3 yıl sonra gebe kaldım ama boş gebelik dediler yıkıldım tabi.Herkez diğer kolay olurdu dedi inanmadım.Doktora sordum tekrar gebe kalabilir miyim diye.Kendini hazır hissediyorsun sorun yok tahlillerin temiz çıktı gayet iyisin tekrardan hemen gebe kalabilirsin dedi.Ben hiç korunmadim 3.ayimda gebe olduğumu öğrendim ama oda yoğun kanamali devam etti.Bebegimin 8+2deyken kanamadan dolayı kalp atışı ve gelişimi durmuştu.Genetik testler falan istendi şimdi onun sonucuna göre tekrar gebe kalcam insAllah bir problem çıkmazsa.Yani eğer doktorun uygun gördüyse düşünebilirsin bence.