Asdghjlg Nasıl aşabilirim çok korkuyorum. Bugün doktorum denedi ama ben çok kastım kendimi yapamadı o yüzden 39+4 üm bu arada
fdnays Asdghjlg bende yaptıramadım canım çok yandı doktorum sezeryan yapalım dedi bu muayeneyi yaptıramadım diye normal doğum esnasında bu kontrolü çok yapacağını söyledi çok kararsızım
Bbszr 2 hafta önce benimde oldu çok korkuyordum hiç korktuğum gibi olmadı kısa sürüyor anlamıyorsun bile kendinizı sıkmayın yalnız değilsiniz🙏🏼
Mzzz Canım korkma kendi sıkmazsan acımaz normal doğum düşünüyorsan sancı esnasında sık sık bu muayneyi olacaksın 🙏
Badem089 fdnays bugün ayni şeyleri yaşadım ve benim doktorumda aynını dedi siz naptınız nssil bi yol izlediniz normal doğum cok istiyorum 😔😔😔
fdnays irem10 çatala çıktım evet özeldeydim kendimi kasmasam eminim acımayacaktır ama kendimi çok kastım
ikibaloglanannesi Hiç korkmayın kasmazsaniz inanın hiçbir şey olmuyor. O an derin nefes alın ve bebeginizi düşünün.
irem10 ikibaloglanannesi bende çok korkuyorum dün fitil yerlestirirken bile çığlık attım napicam bilmiyorum. Allah’ım hemen acilmam olsjn ki sürekli bakıp durmasinlae diye dua ediyorum
fdnays irem10 aslında fitil kullanırken yada normal muayenede böyle hissetmemiştim bu sefer çok gerildim neden bilmiyorum