Cceylann01 sana bişey söylim sakın ama sakın takma . Birinci gebeliğimde ben kendime 2 haftayı zehir ettim sonra rabbimden bi ferahlık geldi birdaha hiç aklıma bile getirmedim ve son haftalarda kendi doktorum da kaybolduğunu söyledi kaybolmasa bile muhtemelen birsey cıkmayacaktı. İkinci gebeliğim ve sırf birincide bunu yaşadığım için detaylı yaptırmak istemedim ama sonra vicdanım rahat etmedi yine gittim yaptırdım ama başka doktora . Hatta dedim ki ilkinde böyle bişey görülmüştü korkmuştuk ve doktorda dedi ki tek bulgu varsa bişey ifade etmez sorun değil . Bunları baştan bilseydim hiç takmazdım . Bizimde bağırsakta görülmüştü .