Edaa01 Henüz cinsiyeti öğrenemedik 7 haftalik hamileyim cinsiyeti çok merak ediyorum tabi öncelik sağlık kızım olması icin çok dua ediyorum🥰
Merverdogan Edaa01 ay bende aynı hatamız bile aynı sabırsızlanıyorum 16. Haftayı beklemek yoruyor beni nasıl bekleyeceğim bilmiyorum
Evinuuu Edaa01 ben de 6 haftaligim bugün gittim sadece kese vardı gerçi .zaman aksın cinsiyeti görelim inşallah 🌸🙂
Edaa01 Merverdogan hyr cnm ikinci hamileligim bir oglum var o yüzden inşallah allah nasip ederse sağlıklı birde kızım olsun
guldemir02 Ramzi teorisine bir bakın internetten 6-7. Haftalarda belli oluyor ultrason görüntüsünde bebeğin konumuna göre tahmin ediliyor. 2-3 kişide doğru çıktı denedik :))