Mayisss 37 haftalık hamileyim aşırı asosyal biri olduğum için muayene sırasında hiçbir şey soramiyorum, bebeğin durumunu aşırı merak ediyorum ama doktora ne soracağımi da bilmiyorum
aogoya Mayisss doğum pozisyonunu alıp almadığını sorabilirsin Kilosunu- seni doğumda zorlayıp zorlayamayacağını eğer çatı muayenesi yaptıysa Normal doğurabilirmiyim sizce diye sorabilirsin
Mayisss Ankara-58 devlet hastanesi olduğu için de Doktorlar çok asık suratlı oluyorlar genelde hepten bitsinde gideyim moduna giriyorum
Ankara-58 Mayisss zaten ultrason yatınca beni stres aliyo ne dedi ne diyecek birsey diyecek ki ters diye