Yessiimm Kızlar bugün görüş günüydü 30+2 olduk 1798 kilosu 44 cm boyuna gelmiş dr bacak boyunun uzun olduğunu söyledi 😊 normalde ultrasonda 1 hafta hep ileriydik bu sefer gününü yakalamış birebiriz şuan sizce iyi mi ? Sizin bebişler kaç kilo 🥰
Ankara-58 Yessiimm bana da ilk defa 30 haftada cnm 32 haftalik dedi ilk kez yada pozisyon alakalı olabilir dedi ölçüm size her hafata mi diyordu önde diye
Su-papatyasi Yessiimm bende cuma gitmiştim 30 haftalıkti 1.280 gram dedi az mı ya kafama takıldı şimdi sizinkileri görünce normalmi değil mi anlamadım
Yessiimm Ankara-58 sizin 2 hafta mı önde yani ? Ben hamile kaldığımdan beri hep 1 hafta ileri gözüküyordu en son 27.haftada gitmiştim yine 5 gün falan ileriydi şimdi gününü yakalamış
zynb_ozkn Mia0121 benmde 33 haftalik gecen hafta gittigimde 43 santim 1840 1850 arasi demisti doktor zaten normali 1800 ile 2 kilo arası olmasi gerekiyormus
Ankara-58 Yessiimm bana hep haftamız söylüyordu geçen 2 hafta önde bunu başka.zaman söyledim mi.dedi bende yok.hocam.ilk defa ileri olduğunu dediniz.dejdm o zaman olcumlerde pozisyon alakalı.olabilit dedi 4 Aralık randevu var bakalım ne diyecek haftası naisl.uyumu
zynb_ozkn Su-papatyasi her hafta değişiyor kiloları annesi bence sıkıntı yapmamak lazim sizinkide iyi normal bence 😊
Yessiimm Su-papatyasi bazen bende çok takılıyorum ama sonuçta dr farklı bi durum görse söyler size dedi mi kilosuyla alakalı bişey
Namibosra Su-papatyasi 29+6 da gittiğimde 1.380 demişti kilosuna normal yani sizinkide 34+4 te gittim 2.480 dedi 1 ayda 1 kilo almış hemen hemen
Mia0121 zynb_ozkn normal olsunlar en azından sağlıklı olsunlar yeter zaten çok kilolu bebek olsun niyetimizde yok
Yessiimm Belginylmz olabilir benimde bu kontrole kadar hep 1 hafta ileriydi bir kaç hafta içinde haftasını yakalamış bende üzüldüm bi an sonra dr haftasıyla uyumlu olsun zaten ne geri ne ileri istiyoruz dedi öyle diyince içim rahatladı 😊
Yessiimm Ankara-58 hayırlısı olsun inşallah çok çabuk değişiklik gösteriyorlar artık haftasını yakalar merak etmeyin 😊