Kaderyksl surup içiyordum o bile kesmedi en son doktora gittim ben çok kötüyüm diye ve mide koruyucu yazıldı sabahları aç karnına içiyorum günüm prensesler gibi geçiyor çok ağır yersemde yanmam olunca surup içiyorum mis gibi boşuna günlerce acı çekmişim yok bacım yatilmiyorduda oturarak yatıyordum midemin acisindan