Melisa_mrt5 6 haftalık gebeyim kramplarım çok fazla doktor kesenin olduğundan küçük olduğunu söyledi İlk hamileliğim hiç bir bilgim yok lütfen beni aydınlatırmısınız?
Temmuzmucizesi26 Melisa_mrt5 normal canım ben 7. Haftada duydum 8 de duyan arkadaşlarda var panik yapma bir şeyler demek için daha çok erken biraz daha beklemelisin 🥰
Duygu53 Melisa_mrt5 hiç korkma çok normal biz en net 7+5 de duyduk 🙏🏻🥰 sağlıkla al kucağına inşallah canım
Mia0121 Yeni olduğu zamanlarda zaten ağrı çok oluyor kasık bel bacak sürekli adet olma hissi malesef yaşanıyor dikkat etmek lazım
Cankuss35 Mia0121 bende hiç olmadı ağrı 2 haftada bir belki çok az 2 dk ağrım oluyordur o kadar bende sasırdm
Cikcik00 Melisa_mrt5 anladım bende 5+1 di keseyi karnımdan gördü hafta demiycem şimdi deyince bende benimki de küçük harelde diye düşünüyorum şuan bişey demedi de doktor
Grknsna Melisa_mrt5 ben dün gittim 6 haftalıkdi fakat kese gözükmedi btam da artış var fakat sağlıksizmiş alttan muayene istedi kabul etmedim sağlılsiz gebelik olduğu için de sonlandıralım dedi ben ne yapacağımı şaşırdım gerçekten acaba sağlıksiz mi
Duygu-92 Melisa_mrt5 ay canım bende tekirdağdanım şuanlık yaşam hastanesine atillaya gidiyorum ama inan ultroson cihazları çok kötü