Esra34ymc Ne zaman eskisi gibi olur inan bunun cevabını kimse bilemez. Kızım da daha zor olmuştu çünkü bi yoğun bakım süreci oldu zor günler geçirdim. Ama bence en önemlisi kabullenmek bunu. Çünkü isteseniz de hayatiniz eskisi gibi olmuyor. Eskisi gibi olmasını düşünüp üzülmektense yeni düzene alışmak sizin için daha iyi olacak. Bazen lohusalikta bebeği kabullenmemek görülebiliyor. Bende özel durumumuzdan dolayı annemler yanımda destekçim oldu. Onlar olmazsa tek başıma kalkamam altından yapamam diye düşündüm. Ama sonra buna alismaliyim diye düşündüm. Şimdi daha iyiyiz. Oğlum okula gidiyor. Okula git gel bebekle ilgilen bi düzen oturttuk. Bide kızım durmayan hep kucak isteyen bi bebek ama alıştık zamanla insan her şeye alışıyor.