Hanımlar bu gün sabah nişamın geldi, ilk defa kanli bisey oluyordu. Ultrason muayinesinde 10 mm cikti, ordan gineloga gitdim, cati muayinesi yapti. Dar oldugunu soyledi, ben ise hep normal dogum dusunuyordum. Nisan geldi ama sancim yok, su yok. Sizce ne yapmaliiyim? Sezeryan olmaliyimiyim? Cati muayinesi cok yakti canimi, dogrusu artik normal dogumdanda sezeryandanda korkuyorum😔