Arkadaşlar merhaba
ilk betam 31
2 gün sonra ikinci betam 126
3 gün sonra Üçüncü betam 896
4 gün sonra dördüncü betam 5767
Yükseliş normalinden fazla aşılama ile hamile kaldığım için ikiz gebelik ihtimalim var ama tek kese gözüktü betaya göre ikiz gebelik anlaşılır mı yoksa kalp atışı beklenmeli mi :) (betaların değeri üst üste günler değil. Hep 4 gün arayla kan verdim sadece ilk öğrendiğimizde 2 gün sonra tekrar bakıldı değere )