MinikkCivcivim Aysemm44 benim olmustu canim icten sivilce gibi tepesi fln yoktu bayagi bi oynadim sıktim kıl cikti icinden kil donmesi yapmisti
Nzlcncncn Aysemm44 Dr git tedbir al tabi ama korkma bende de var kocaman teyzemde de ilk gebeliğinde çıkmış ve geçmemiş gebelerde olabiliyormuş şanssızız 😩😂
Sweety11 Aysemm44 benim küçüklüğümden beri var ara ara ağrır kimseye de demedim bi doktorada gitmedim neden Bilmym 🤔😢hala var
Aysemm44 MinikkCivcivim Yok baktım igce cnm bildn beze doktora gitcm inş bişey çıkmaz ya korktum şimdi
Aysemm44 Nzlcncncn Bende heralde gebelikten önce vardı öyle hatırlıyorum ozmn küçüktü şimdi igce farketm yinede gidim gösterim
Nzlcncncn Aysemm44 bende de gebelikten önce vardı valla bende korkuyorum Allah korusun ama bulunduğum yerde Dr yok alanında uzman ayrıca gebelik var bişey yapılmaz mecbur beklicem
Aysemm44 Sweety11 Benim eniştede var çok şişiyor sonra gidio iğneyle patlatıyorlar sıvı birikio doktor demiş gelip göstermeseydin sıvı çok birikseydi kanser olurdu korktm bi an valla
Aysemm44 Nzlcncncn Ben deodortantlardan oluyor diye biliyorum bide terleme oluyorsa ama yinede ben bi gidim