perosy Kızlar selam, 27+1deyiz bugün yaklaşık üç dört gündür inanılmaz derecede mide yanması yaşıyorum boğazımı sanki birisi yakıyor 🥲 doktor kontrolüm haftaya. Neler yapabilirim ne iyi geliyor?
nurhuma17 perosy her şeyi denemiş biri olarak söylüyorum Hiçbir şey işe yaramadı Ne Yoğurt ne süt veya başka bir şey en son memleketten Hakiki bal getirtti eşim bir tatlı kaşığı yedim Boğazımdan mideme sanki yarayi dağlar gibi yaktı Allah’ın izniyle ertesi gün hafifledi bir sonraki gün hiçbir şey kalmadı bunun yanında tabii meyve olarak da ayva tükettim asitli şeylerden uzak durdum inşallah sizinki de geçer
mombarbie_ perosy Hiçbir şey ise yaramıyor doktor surup vermişti o bile işe yaramadı mide koruyucu başladık çok şükür artık iyiyim
Aybarssmom_ Ben artık rutine bağladım kahvaltıdan sonra yanınca tahin yiyorum öğlen yanınca kefir içiyorum akşam yemekten sonra yanınca maden suyu içiyorum (boş mide ile uyuyorum sırf rahat etmek için) ama iki gecedir yine de mide yanmasıyla uyanıyorum süt içiyorum. Bakalım bu gece de uyanacak mıyım 🤦🏻♀️
perosy Aybarssmom_ balla bende henüz uyanma olmadı umarım olmaz 🫠 özellikle akşam başlıyor benim boğazımdaki yanma beni öldürüyor🥹
Aybarssmom_ perosy en etkilisi hangileri dersen tahin ve süt ama kesinlikle dene baktım hiçbiri geçirmiyor şurup yazdı doktorum onu içiyorum ama son çare olarak görüyorum onu 2 kere içtim şimdiye kadar
Pol_en Bende çok yaşıyorum , süt içiyorum 1 saat kadar kesiyor ama sonra tekrar başlıyor . Benim sadece hamur işi yeyince mide yanmam oluyor çok sevsem de kestim . Eğer sizde de belli yemeklerden sonra oluyorsa kesin çözüm o yemeklerden uzak durmak 🥰
Semaaksoy perosy ılık süt yada maden suyu içebilirsin bana sakız çiğnemek çok iyi gelmişdi bilmiyorum psikolojiye bağlı olarakta olmuş olabilir 😊