Ahsksdk Ay kızlar bu ağız tadı ne zaman düzelecek ya 14+4 oldum en başından beri bu değişik tat var ağzımda sanki Demir gibi çok rahatsız ediyor beni
Mom_83 Ahsksdk kıyamam oluyor o canım 1 2 haftaya geçer inşallah insan yediğinden tat alamıyor yemek istemiyor ama sabır geçecek 💜
Aybarssmom_ 33 haftalığım benim hâlâ geçmedi dişlerimi fırçalamak iyi geliyor. Sık fırçalamadan sanırım biraz hassaslaştı ama ☹️
Eurydice Ahsksdk 7. Ayda falan benm anca ağız tadım düzeldi Özellikle şekerli hamurlu şeyler yediğimde metalik kötü tat oluyordu ağzımda onu fark etmiştim Mesela ekşi şeyler yemek rahatlatıyordu yeşil elma gibi