Aysemm44 12+2 oldum ama hep açık bişey yerken o bittene kadar bidahaki yiyecegim şeyleri düşünüyorum kesin çok kilo alırm 🤣benim gibi olan varmı 😍
naneliseker_ Aysemm44 ilk haftalar iştah sıfırdır ama son haftalar gör birde 30 dan sonra habire yiyorsun🤣 ondan dikkat et son haftaya da kalsın 🥹
Aybarssmom_ Ay ben de öyleyim işin tuhaf tarafı bulantım da çoktu sabahları çok oluyordu öğleden sonra hafifliyordu ama yine de yerdim midem bulanıyo diye her oturduğum sofradan 2 tabak yemek yiyerek kalktım 🤣 33 haftadayım hâlâ öyle 22 kilo aldım ama 🥲